keskiviikko 1. helmikuuta 2017

10 viikon kunnonkohotus


1.2. - 11.4.17

Uusi projekti siis polkaistu käyntiin uuden kuukauden alkaessa. Polkaisu tosin vähän ontuu, kun viettänen tämän päivän lähinnä koneen ääressä vääntäen kuvakirjaa. Mutta rauhallinen aloitushan on aina suositeltava.  
Miksikö tätä pitää täällä hehkuttaa? En suinkaan tee sitä teitä kiusatakseni vaan itseni takia. Olen heikko luonne, hyvä aloittamaan, mutta vielä parempi jättämään kesken. Joten annan teille mahdollisuuden vahtia ja piiskata. Samalla voisin haastaa halukkaat mukaan.

8 kommenttia:

  1. Kiitos kutsusta! Ehdottomasti tulen mukaan, varsinkin kun söin tänään neljä karamelliä. Yritän siis aloittaa kunnon kohentamisen. Kannustetaan toisiamme!

    VastaaPoista
  2. Minä tulin juuri fysiterapiasta ja olen aivan poikki. Mitä kunnonkohotukseesi kuuluu? Kerrohan lisää. Tsemppiä sinulle!

    VastaaPoista
  3. Myös Possu on hurjan väsynyt, joten kunnossa riittää kohentamista.

    VastaaPoista
  4. Jokainen voi päättää ihan itse, miten kuntoaan kohottaa. Minä tein tuohon ihan oman sivun kymmenelle viikolle. Siitä voi seurata, miten minulla menee. Mutta kyllähän minä täälläkin jotain pohdiskelen.

    VastaaPoista
  5. Possu ei ainakaan jaksa tehdä mitään sivuja ja suunnitelmia. Mutta ei kuntokuuria voi aloittaa keskellä viikkoa. Aloitukset on maanantaipäivien juttuja.

    VastaaPoista
  6. Selvä aloitetaan maanantaina. Ja jokainen aloittaa tyylillään.

    VastaaPoista
  7. Moikkelis moi!
    Nyt vasta löysin tieni tänne uuteen blogiin, kun possun, pöllön ja sinisen sohvan blogeissa on kovasti puhuttu repun haasteesta. Minä mietin, että kukapa tämä repu on ja vanha tuttuhan se oli 😉. Itselläni oli useamman viikon blogitauko.

    Mielelläni lähtisin haasteeseen mukaan.

    VastaaPoista

Mammuttimaiset kiitokset kommentistasi!
Aina on kiva, kun joku sanoo jotain, ilmaisee mielipiteensä, osoittaa käyneensä tälläkin tontilla.